Księga gości

Piszcie o wszystkim, ale kulturalnie. Wpisy wulgarne lub obrażające kogokolwiek, a w szczególności muzyków zespołu TSA będą usuwane!

Wszystkich wpisów w księdze: 9589

TSA jest OK. zawsze dawali rade i myślę że będzie tak dalej !!JIM 2004-11-03 15:35
Hubert Szymański 2004-11-03 15:37 (396)

dzieci nie są takie głupieeeee …….. 😉
kriz 2004-11-03 13:54 (395)

Polecam Wszystkim Fanom

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=33423009

Maciej Dłużniewski 2004-11-03 12:20 (394)

Kochani! Owszem, stacje radiowe otrzymaly juz nowe single, a wlasciwie maxi single pt. "List XXX" promujace plyty "Proceder", "Spunk", "Heavy Metal World" i "1981". Na plytce jest piec utworow. Szczegoly na Home Page. 🙂
Grupa TSA wlasnie dzis (sroda) wylatuje na koncerty do USA i Kanady. Fanow zza Oceanu prosimy o fotki z tych wydarzen! 🙂 Najlepsze zamiescimy na stronie, slijcie mailem na adres: przemo@express.lodz.pl
Wypatrujcie u Was TSA i bawcie sie dobrze na koncertach! 🙂
Przemo, Zarzad FC Al 2004-11-03 02:26 (393)

Polecam audycje "MOCNE NOCNE"(szczegolnie we wtorki)od godz.00.00 do 6.00 w Radiu BIS.Dzis w audycji byly 3 utwory TSA na samym poczatku !!!To jest w koncu audycja gdzie mozna posluchac PRAWDZIWEJ MUZYKI !!Polecam 🙂
kacper 2004-11-03 00:42 (392)

juz w przyszlym tygodniu,w New Jersey,czekamy na Was…a propo czy TSA jest jeszcze w kraju czy juz za oceanem? kto sie wybiera do Cricket Club ?
jarecki 2004-11-02 20:19 (391)

TSA the best
[*]

uu

Kasia 2004-11-02 19:55 (390)

SGT!
ja tez widzialem okladke nowego singla w "parku". Gdzie mozna dostac nowego singla????! widzialem go przez chwile, to jednak szkoda gadac! okladka nie jest najlepsza, niestety. jezeli robil to ten sam gosc, co reedycje, to sie nie popisal. niech zarzad fc cos na ten tmat powie albo zespol. ale singla chcialbym miec! acha, co jest na tej plycie, bo widzialem tylko "list XX" na okladce. co tam jest jeszcze? niech ktos cos napisze.
hey!
wieloletni fan!
ps. (w "parku" chlopaki dali super koncert!!! szlalem jak dwadziescia lat temu, gdy odchodzil marek i Andzrej).
heavy 2004-11-02 00:26 (389)

no no niezła stronka i dziękuję wam chłopaki za to co robocie i zrobiloiście przez tyle lat
Fan z lisek 2004-11-01 13:27 (388)

Dżem, TSA – stawiam na was
Kwachu 2004-11-01 00:36 (387)
1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  więcej

Download Premium Magento Themes Free | download premium wordpress themes free | giay nam dep | giay luoi nam | giay nam cong so | giay cao got nu | giay the thao nu