Księga gości

Piszcie o wszystkim, ale kulturalnie. Wpisy wulgarne lub obrażające kogokolwiek, a w szczególności muzyków zespołu TSA będą usuwane!

Wszystkich wpisów w księdze: 9589

PAPIEZ jest i zawsze bedzie z nami …bo ON kocha nas ,a my kochamy JEGO!!!
jarecki 2005-04-02 06:44 (1220)

Godz. 5.00. Brak wieści, to znaczy że jest z nami…
pontiac 2005-04-02 05:02 (1219)

Godz. 1.00. Jesteśmy z Nim. I On nadal jest z nami. I będzie zawsze. Bo jest nasz, jak nikt inny…
Przemo 2005-04-02 01:43 (1218)

Bądźmy z Nim. Kochajmy Jana Pawła II, bo on jest nasz jak nikt inny…
jarlok 2005-04-01 22:51 (1216)

BARDZO BYM PROSIL ABY KAZDE WYKONANIE 51 BYLO POSWIECONE NAJWIEKSZEMU POLAKOWI NASZYCH CZASOW I NIECH JAN PAWEL II ZYJE JESZCZE 100 LAT I NIECH ZAWSZE BEDZIE Z NAMI BEZ PAPIEZA POLAKA CALY SWIAT BYLBY INNY TEN MUZYCZNY TEZ UTWOR TSA DLA PAPIEZA TO BYLABY PIEKNA SPRAWA POZDRAWIAM
kowal1971 2005-04-01 21:13 (1215)

Nie wiadomo czy papiez umarl czy nie. Mysle, ze fajnie by bylo jakby TSA nagralo jakis utwor dla papieza – papieska dobranocka mozna by bylo to nazwac. Wiem ze Andrzej by piekna iosenke napisal dla naszego papieza. Nie zapomnijcie ze papiez sie przyczynil do upadku tego powalonego komunizmu. Badzmy dumni z naszego kraju – polska byla od morza do morza, pierwsi powiedzielismy nie hitlerowi (z malej litery) i pierwsi dalismy komunie w dupe.
Kuba 2005-04-01 21:06 (1214)

pozdrowienia dla wszystkich fanów TSA&ACDC
GEORGE 2005-04-01 19:32 (1213)

Z TEGO PRZEJECIA WPISALEM IMIE PAPIEZA BEZ PAWEŁ A WIEC BADZMY WSZYSCY Z NASZYM PAPIEZEM JANEM PAWŁEM II POZDRAWIAM
kowal1971 2005-04-01 17:40 (1212)

PONTIAC – milo cie elektronicznie uslyszec !!! Jak nazbieram kasy to musimy sie koniecznie spotkac w Polsce z Przemo i calym Alien – no i oczywiscie na koncercie TSA !!!
Kuba 2005-04-01 15:48 (1211)

Jestem pewien , że wszyscy fani TSA są teraz z Papieżem
wlodek 2005-04-01 12:26 (1210)
1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  więcej

Download Premium Magento Themes Free | download premium wordpress themes free | giay nam dep | giay luoi nam | giay nam cong so | giay cao got nu | giay the thao nu