Księga gości

Piszcie o wszystkim, ale kulturalnie. Wpisy wulgarne lub obrażające kogokolwiek, a w szczególności muzyków zespołu TSA będą usuwane!

Wszystkich wpisów w księdze: 9589

Jestem świeżo po koncercie TSA w Stolicy w klubie PARK.Było F-E-N-O-M-E-N-A-L-N-I-E!Wspaniali ludzie,wspaniała rockowa atmosfera…
Dezerter 2005-11-11 14:26 (2697)

Mam pytanko – może jedzie ktos z Poznania na Rockowisko – chętnie bym się zabrał!!! Kurcze bo połączenia pociągiem to porażka!
Mariusz – angel 2005-11-11 13:56 (2696)

CZy ktoś mi powie CZY MOGĘ WNIEŚĆ APARAT FOTO na Rockowisko???
Przemek 2005-11-11 13:48 (2695)

Heja, a ja ponowię swoje pytanie: gdzie się podział Techniczny (dowiedziałam się, że ma na imię Tomek)?? Czy ktoś coś wie na ten temat ??
Agniszka 2005-11-11 12:39 (2694)

Witam, Panowie z Zarzadu a moze Pan manager moze by nam powiedzieli co sie dzieje ze Stefanem i kiedy wroci do zdrowia i na koncerty?
Bylem na koncerie w Parku. Fajnie bylo tylko Machela mi bardzo brakowaslo i utworów z plyty Proceder i wykrzyczanego przez publicznosc Heavy Metal Swiat.
romi 2005-11-11 00:32 (2693)

A ja mam nadzieje że Stefan wyzdrowieje niedługo i koncert w Radomiu dojdzie do skutku:):*.Gdyby chciał ktoś pogadac to podaje mój numer gg 8530067.Pozdrowienia dla zespołu i wszystkich fanów.
Ewa 2005-11-10 22:44 (2692)

A na co Stefanek chory ???
Aniolek 2005-11-10 18:18 (2691)

Mam uprzejme pytanie. Kiedy można spodziewać się powrotu Stefana do zdrowia.Jestem trochę zaniepokojony. Pozdrawiam zespół, szczególnie Stefana i wszystkich fanów
włodek 2005-11-10 17:47 (2690)

Hej ludziska! Jeszcze tylko kilkanaście (może więcej) godzin i będzie czad w Łodzi!!! Mamy juz prześcieradło!!!
Oj, po godzinach wpisów, widzę jak pracuje Yśka i Ada ;-))
POZDROWIENIA I DO ZOBACZENIA!!!
Przemek 2005-11-10 17:27 (2689)

Nawiązując do poniższego, to według mojego czasomierza będzie tak jakoś
44 h 57′
;)))))))))))))))))))
YsKa 2005-11-10 14:04 (2688)
1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  więcej

Download Premium Magento Themes Free | download premium wordpress themes free | giay nam dep | giay luoi nam | giay nam cong so | giay cao got nu | giay the thao nu