Księga gości

Piszcie o wszystkim, ale kulturalnie. Wpisy wulgarne lub obrażające kogokolwiek, a w szczególności muzyków zespołu TSA będą usuwane!

Wszystkich wpisów w księdze: 9589

Alex, informacja podana w dadiu, tzn. radiu 😉 Radom jest to nieprawdziwa.
Choć dla nas wszystkich fajniej byłoby, gdyby to prawdą było… 🙂
TSA przymierza się do nagrywania nowej płyty na wiosnę przyszłego roku.
Pozdrawiam
Przemo, FC TSA "Alien&quo 2007-11-06 17:30 (5244)

czy to prawda, ze TSA nagrywa nowa plyte?
tak podali w dadiu w Radomiu

pozdro!

alex 2007-11-06 10:48 (5243)

superowo z tym radiem, mozliwe ze spotkamy sie na koncercie w holandii,pozdrawiam wszystkich
kustosz 2007-11-06 08:47 (5242)

super pomyl z tym radiem pozdro dla FC ALIEN
jack 2007-11-06 07:41 (5241)

witam
Bardzo fajny pomysł z tą muzyką z płyt w TSA-TOP pochwalam taką forme poznawania nieznanych utworów TSA.Brawo
pozdrawiam
TSA THE BEST
ALIENOWCY ZAWSZE RAZEM
kowal71 2007-11-05 17:58 (5240)

No, no, no!
Zmiany na stronie switne widze. Tak tzrymac FC! Mozna by dodac jeszcze wiecej wiadomosci o muzykach TSA. Ali i tak jest znakomicie!
Najlepsza strona polskiego zespolu!
brawo!

pozdro

markos 2007-11-05 16:15 (5239)

Czy ktos sie wybiera do Holandii?
Czy FC organizuje moze jakis wyjazd?
Dajcie znac, please 🙂

Strona super atrakcyjna!
gratulacje dla FC!

AXEL_Z 2007-11-05 16:11 (5238)

Pomysl z radiem pierwsza klasa!!
Super stronka!
Zeby tylko TSA gralo koncerty w okolicy kielc!

pozdro

michal 2007-11-05 15:40 (5237)

52 dla przyjaciół oczywiscie.. heheh no ale w mojej paczce krąży .. jako "53" ale to juz zupelnie inna historia…
TOMO 2007-11-05 15:22 (5236)

Hejka Alienowcy!!

Radio great pomysł… troche odchamię tych bankowcuuf. 😛

next pomysl— forum???

pyt- usilnie staram sie skompletować dyskografię .. niestety.. problem z 53 oraz live 98…gdzie to mozna dostac?? moze ktos kombinuje jakas reedycje???

TOM 2007-11-05 15:21 (5235)
1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  więcej

Download Premium Magento Themes Free | download premium wordpress themes free | giay nam dep | giay luoi nam | giay nam cong so | giay cao got nu | giay the thao nu