Księga gości

Piszcie o wszystkim, ale kulturalnie. Wpisy wulgarne lub obrażające kogokolwiek, a w szczególności muzyków zespołu TSA będą usuwane!

Wszystkich wpisów w księdze: 9589

hihi..no odwiedze odwiedze…z Jaworkami teraz to jeszcze nie wiem, zobaczymy. jak dobrze ze sa lumpeksy..globus odkrylem jeden fajny dzisiaj i sie oblowilem..laski beda sikac hahaha weno telefon napraw!!!!!!!!
szubi 2008-01-29 18:35 (5768)

Czesc, spoko na nikogo sie nie gniewam.
Tylko fajnie by bylo zebysmy mogli w tej ksiedze swobodnie dyskutowac tego Wam i sobie zycze.
Dla odmiany napisze, ze mi sie Proceder bardzo podoba i dla mnie jest nr 1 wsrod plyt TSA. Mam nadzieje ze juz niedlugo nim bedzie bo nowa plyta TSA bedzie jeszcze lepsza. Pozdrawiam Wszystkich.
romi 2008-01-29 15:20 (5767)

Szubi odrazu widze kto jest moim bratem 🙂 Dawno sie razem nie napiliśmy.Ja 7 udeżam na Jaworki.A swoją drogą to mógłbyś brata odwiedzić na tym końcu świata hehe
Pozdro dla wszystkich
ROCK&ROLL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Globus 2008-01-29 15:13 (5766)

TSA jest najlepszą kapelą na globie!
Kocham ten zespół!
Heavy Metal World to genialna płyta!

pozdo kapele i FC Alien!

hey!

Iron 2008-01-29 15:13 (5765)

Totem
Jesteś OK gość! 🙂
No i o to chodzi, żebyśmy się szanowali i naprawiali swoje "podkręcone" wpadki.
Myślę, że wszystkim nam zależy na nowej płycie TSA tak samo, więc motywujmy zespół! 🙂
Niech maja świadomość, że oczekiwanie na następną płytę osiągnęło już 5° w skali Beauforta!
A to, że jakiś wpis jest kubłem wody na głowy muzyków, raczej też da muzykom do myślenia, bo na pewno zaglądają często na stronę fc Alien.
Ważne, żeby nie przekraczać granic zwykłej kultury i wszystko będzie OK. 🙂
Bo krytyczne spojrzenie też jest potrzebne, ale bez przegięcia 🙂
Wzorem Totema – ja też, jeśli kogoś uraziłem, to przepraszam! 🙂

Jesteście (fc Alien) fajną ekipą stukniętych 🙂 na punkcie TSA gości!
TSA ma super fanów!
Tak trzymać!

pozdrawiam
Mirek Gniezno

PS
Do Waldka z Giżycka (wpis 5730):
Nurtuje mnie cały czas twoja opinia o PROCEDERZE 🙂 Ciekaw jestm, co rozumiałeś przez określenie "płyta straconych szans"?
Bardzo ciekawe określenie 🙂

Mirek Gniezno 2008-01-29 11:24 (5764)

Jestem soba i będę,totemem podpalaczem,Jesli Romi czuje się urazony to ROMI PRZEPRASZAM,wszyscy to widza?Nikt nie musi mnie bronić ani popierać,jestem sam za siebie odpowiedzialny.A jeśli ktoś pisze kim jest totem to zapraszam niech podejdzie do mnie na koncercie,nie ukrywam się,nie chowam,nie podnoszę od razu pięści,tylko męczy mnie biadolenie i lamentowanie,ze nie ma płyty,ze nic nie robią,ze zaangażowali sie w nowe solowe projekty,chwałi im za to że cos robia a nie usiedli w fotelach jak jakies tetryki i w nich siedzą.a tak prawdę mówiąc to mile widziane byłyby rzeprosiny Romiego do Kriza.Jesteśmy ponad tym jak napisał Lakota…pozdrawiam Rodzinkę i nie rodzinke
totem 2008-01-29 09:46 (5763)

Święte slowa. No to dodawajmy, dodawajmy tych estrogenów.
Pozdrawiam i zdrowia dla Wszystkich.
Pablo.
Pablo 2008-01-29 08:22 (5762)

Pozdrówka dla wszystkich, tych "niealienowców" także. Dzika to nie nadmiar testosteronu tylko paskudna aura za oknem
DJGrochu 2008-01-29 08:21 (5761)

tam zaraz przesadza:) za duzo testosteronu tutaj ostatnio krazy:)
Trzeba dodac troche estrogenów to sie wyrówna:D
DzikaOrchidea 2008-01-28 22:33 (5760)

POKÓJ MAŁY BRACIE!Czy nie irytuje Cię,że dużo wpisów to dowalanie innym ludziom(np.Totem)i przelewanie z pustego w próżne na temat TSA,wiem że każdy ma prawa do własnego zdania,lecz wiele wpisów…Brak słów.Ja jestem ponad…Napisz do mnie i pozdrów MAKIEGO.
Mariusz Lakota Dz… 2008-01-28 20:40 (5759)
1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  więcej

Download Premium Magento Themes Free | download premium wordpress themes free | giay nam dep | giay luoi nam | giay nam cong so | giay cao got nu | giay the thao nu