Księga gości

Piszcie o wszystkim, ale kulturalnie. Wpisy wulgarne lub obrażające kogokolwiek, a w szczególności muzyków zespołu TSA będą usuwane!

Wszystkich wpisów w księdze: 9589

Czy ktoś wie jak nazywa się nowy pomysł muzyczny Stefana Machela ? Co z PERKUSITĄ Kraszewskim z ONA? bębniarz z Torunia też OK cZEŚĆ
morze 2009-09-05 23:15 (7293)

Fajnie, że muzycy Z TSA NAGRYWAJĄ SWOJE SOLOWE POMYSŁY.DLA MNIE NIEKRASZ I NOWAK + SKIBA WYZWALA U MNIE DRESZCZE.JAKUBOWICZ TEŻ OK.OBECNY NOWAK BAND TEŻ OK I NIEKRASZA POWER.POZDRAWIAJĄ .
Kujawy 2009-09-05 03:33 (7292)

Muszę, no po prostu muszę pozdrowić Krzycha – niewinną ofiarę pomyłki :))Dzięki. Stoicy mają rację.

J.K. 2009-09-04 22:57 (7291)

Piciu mi się twój wpis podoba (7249). Swięte słowa napisane!
woytas 2009-09-04 20:42 (7290)

witam
Jestem za tym żeby na tej stronie panowała fajna atmosfera i było ok ale nie pozwole sie nikomu obrażać za cos czego nie zrobiłem.
pozdrawiam
kowal71 2009-09-04 18:15 (7289)

http://solarplexus.pl/bas_krzyska
złe psy 2009-09-03 20:54 (7288)

Chtěl bych koupit CD Heavy Metal World. U nás v Česku ji nemají.
Zdeněk 2009-09-03 20:53 (7287)

Ludzie dajcie spokój! Wątpię czy Panowie z TSA by pochwalili takie głupie dyskuje o d…. marynie. Posłuchajcie ich tekstów i odpuśćcie sobie!
Tsa!Tsa!Tsa! 2009-09-03 20:30 (7286)

tak tak Kowal71 to emeryt jak ja…on wie kto zacz
matrix reanimacja 2009-09-02 23:22 (7285)

witam
Do Krzyska z Nysy twoja cześc wpisu dotycz~ąca Zlotu zabrzmiała jak grozba lub ostrzezenie.Więc wyjasniam nie boje sie zadnej konfrontacji bo nie mam takiego powodu.jezeli będziesz to chetnie osobiscie wymienie z Toba swoje uwagi.
Mam nadzieje ze do zobaczenia
pozdrawiam
kowal71 2009-09-02 20:48 (7284)
1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  więcej

Download Premium Magento Themes Free | download premium wordpress themes free | giay nam dep | giay luoi nam | giay nam cong so | giay cao got nu | giay the thao nu