Księga gości

Piszcie o wszystkim, ale kulturalnie. Wpisy wulgarne lub obrażające kogokolwiek, a w szczególności muzyków zespołu TSA będą usuwane!

Wszystkich wpisów w księdze: 9589

Janusz, gdy będziesz już coś wiedział dlaczego nie ma teesów w Węgorzewie, to daj znać. Mogą być dwa powody. Faktycznie machlojstwo po str. organizatorów z góry ustalonym (zarobkowo modnym) repertuarem i nie zapraszaniem TSA na duże (nie tylko ta) imprezy, lub poważniejszy temat. Chciałem go omijać, ale może delikatnie zasygnalizuję. Z wypowiedzi muzyków wnioskować można niechęć występów na dużych koncertach (nie tylko Woodstock, czy ewentualnie z AC/DC). Może to wiązać się z komerchą tatalną, na którą teesy kładą lachę, z prostego powodu swych poglądów i ambicji, by nie zbłocić się w kasie za tzw. komecyjne występy, pozostając "niezdartą" legendą. Wolą kluby, kontakt bezpośredni z wiernym słuchaczem, jak na rock&rollowych legendarnych ludzi przystoi. Ale R. Riedel też nie zbłocił się w show buisnesie. Z drugiej str. pamiętam, gdy Piekar mówił w Jarocinie chyba 91, że zbrzdydną nam koncerty na wideo i zachęcał do uczestnictwa bezpośredniego. Osobiści uwielbiam Chłopaków razem i każdego z osobna, Ich granie po klubach – niepowtarzalny, bezpośredni kontakt. Nawet w klubach dyskotekowych, gdzie wystarczy, że wypełniają klub odpowiedni ludzie i jest jak "u siebie w domu". Jednak nie ukrywam, że największe utrwalone obrazy pozostają np. z Jarocina wielotysięcznej publicznośći, czy Rockowiska w Łodzi. DZIŚ 2010 TAKI KONCERT TEŻ MI SIE MARZY.
Olo Stary Fan Gdansk 2010-03-07 21:35 (7947)

cze! Caleb! 🙂
Słucham Turbo od 25 lat.
I mnie się nowa płyta Turbo nie podoba. Grzesiek miał to cos, czego Tomek nie ma. Nie potrafię tego do końca wyjaśnić, ale stary fani Turbo wiedzą o co chodzi.
To tak jakby Piekarczyka ktoś chciał zastąpić w TSA! 🙂 Współczuję ewentualnemu samobójcy!!!! 🙂 Nawet, jakby śpiewał tak dobrze jak Tomek w Turbo. Bo śpiewa naprawde dobrze, tylko ma taka trochę nadętą manierę.
Z tekstami dobrymi to przesadzasz 🙂 Bardzo daleko im do normalności, jak w TSA.
Turbo wogóle się nie potrafi określić przez lata, co by chciało grać. Kapela miała tyle zwrotów, że nie wiadomo ile. 🙂
Hofmann jest świetnym gitarzystą, ale nie wie, czy chce być Joe Satrianim, czy Jamesem Hetfieldem, czy Adrianem Smithem.. 🙂
To jego twórczy ból – zaleta – szczęście i przekleństwo. Ma przej… 🙂 Z całym moim WIELKIM szacunkeim dla p. Wojtka.
pozdrawiam!

ale się fajnie ogląda tę stronkę! 🙂 Co wejdę, to sie cieszę! 🙂
jest wielu nas, możemy się zrozumieć! nie jestem sam!! 🙂
cze!

kiwi 2010-03-07 21:33 (7946)

Kiwi, chyba nie wiesz, co piszesz? Nowa płyta Turbo (Strażnik światła) kiepska? Nie żartuj i jeszcze raz posłuchaj! A może pierwszy raz? Każdy utwór wgniata w ziemię, tam są świetne riffy, genialne solówki i bardzo dobre i mądre teksty. A Tomek świetne przejął schedę po Grzegorzu. Tego, co piszesz dalej aż żal komentować. Idź na koncert i się przekonaj.

Pozdrawiam!

Caleb 2010-03-07 18:03 (7942)

Czesc! Fajnie ze cos sie dzieje i jest dyskusja. Skoro nas tu tak duzo to moze spozytkujemy energie na cos jeszcze. Pamietacie glosowanie na festiwal w Wegorzewie? http://muzyka.onet.pl/0,2087788,newsy.html
Na stronie http://sevenfestival.pl/ podali juz program festiewalu i zgadnijcie co? TSA tam nie ma!!! TSA mialo więcej glosow niz Coma, Lipali, prawie dwa razy tyle co Hey i dwa razy tyle co Closterkeller a tak sie sklada ze w/w zespoly tam zagraja. Ja czuje sie oszukany. Po kiego grzyba robili glosowanie skoro i tak wybrali kogo chcieli? Pisze do nich maila z protestem i radze Wam to samo. Niech poznaja co to znaczy zadzierac z fanami TSA 😉 Co Wy na to?
Janusz 2010-03-07 17:24 (7941)

Hey!
zajefajna duskusja! 🙂
każdy z was ma trochę racji. Proceder jest w większosci Stefana, bo najwięcej przy niej grzebał 🙂 i miał najwięcej numerów. Andrzej sam jest sobie winien, bo dał tylko 2 numery. szkoda, że janusz i Marek Kapłon nic nie dali, bo by powstała płyta zespołowa bardziej.
lizardowiec, przecież TSA ma swój styl! chcesz powiedzieć, że nie ma? 🙂
Z tym gdybaniem AC Fana o tym, co by było jakby Proceder wyszedł po HMW, to takie gdybanie bez sensu. Bez urazy! 🙂
Ale co do Metallicy to się zgadzam, że fani wyraźnie wywarli wpływ na to jaka nowa płyta ma nie być. Tak jest na offiszce zespołu, więc to jest prawda.
znając ze starych czasów kłótnie w TSA między sobą, to jest zespół bardzo silnych charakterów i raczej napewno nie będzie się sugerował tym, co ktoś chce. Zrobią tak jak beda chcieli i tak. 🙂
Mi Proceder się mniej podoba niż stare płyty, bo nie ma na niej dobrych riffów (ktoś juz o tym pisał). Za dużo amerykańskiego grania i brzmienia pod Tool (tu się zgadzam, że Tool słychać na tej płycie). Ale Proceder to NOWA płyta TSA i będę jej bronił w porównaniach np. do nowej Kata czy TURBO. Ta ostania po prostu kiepska! Śmieszne teksty i ten nowy wokal napuszony strasznie. 🙂 gdzieś widziałem u kumpla video Turbo i Kawaleria szatana tak smiesznie wychodzi po latach, bo muzycy bez łańsuchów, ćwieków i krwi.. 🙂 Fluoryzujące gitary i piękne koszule z kołnieżykiem! Ha!
A Kat to już nie ten Kat, bo się niepotrzebnie podzielili.
TSA po prostu kasuje konkurencję!
pozdro!
kiwi 2010-03-07 17:00 (7940)

No coż zostałem wywołany do tablicy więc podejmuje rękawice. Drogi AC Fanie nie zauważyłem by księga gości zawierała temat na który odbywa się dyskusja, jak przeczytasz jeszcze raz powoli i ze zrozumieniem to co napisałem nie znajdziesz tam stwierdzenia że to dobra lub zła płyta. Po prostu sa to moje odczucia (zaznaczam moje) , słuchając tej płyty.Co do tego czy się z Toba zgodzę to niestety nie mogę tego zrobić gdyż żyje po to by cieszyć się każdą chwilą spędzoną na koncercie, czy w swoim domowym studiu, słuchając min płyty Proceder lub innej ze skromnego mimo wszystko dorobku TSA. Zastanawiam się do czego Ci potrzebny ten styl zespołu?(retoryka) Styl ma Doda …;).Zamiast cieszyć się tym co dostajesz w postaci krążka wypracowanego w pocie czoła, zastanawiasz się drogi kolego czy to jest podobne do tego czy innego zespołu czy gatunku muzycznego? Po co? Masz jak najbardziej prawo do swojego zdania tego nikt nie neguje.
Co złego jest w stwierdzeniu że płyta jest Stefana? Czy Stefan to nie TSA? Jeżeli nie to co on tam robi? Gdzie byli pozostali członkowie zespołu w czasie nagrywania, przygotowywania, w/w płyty? Spali a może ktoś komponował i zagrał ten materiał za nich? Takich pytań można było postawić więcej idąc Twoim tokiem rozumowania. A powinieneś jako osoba myśląca za taką Cię postrzegam, napisać krótko: ta płyta nie trafiła w moje gusta oczekiwania i tyle. Kolejna sprawa to odniesienie do zespołu Metallica, i znów zapętlenie w starym stylu w nowym stylu, normalnie jakbym oglądam TVN lub Polsat, daj spokój…
Zafałszowany odbiór? Jak możesz się wypowiadać za wszystkich to absurd!!!! Co nie jest fairr ? Idąc do sklepu by zakupić płyte, to ja przesłuchuje i podejmuje decyzje za nim wyciągnę kasę z portfela, czyli kieruje się własnym gustem i Tobie tez proponuje takie racjonalne podejście do tego zagadnienia, nie będziesz miał poczucia że ktoś Cię oszukał okłamał.
Zastanawianie się jakby płyta wyszła wtedy czy wtedy, nie ważne!!! Wyszła tu i teraz!!!A może trzeba się zastanowić czy potrafimy się odnaleźć w tej rzeczywistości.
Niektórzy zaczynają tworzyć niestworzone historie, podziały TSA teraz TSA przedtem, to nie ma sensu.Kochani to jest życie i czas płynie nie ubłaganie.
Nikt nie zauważa innego problemu jaki ja bynajmniej obserwuje od pewnego czasu na koncertach zespołu.
To jest zjawisko bardzo przykre dla ludzi którzy ten zespół kochają, jakieś dziwne podziały niesnaski na scenie,
Pałanie do siebie antypatią, to naprawdę widać i nie trzeba być kolegą żadnego z muzyków zespołu żeby to zauważyć a to boli, bo mimo wszystko wielu fanów idealizuje swoje gwiazdy, wielu chce uczestniczyć w radosnych i napełnionych pozytywną energią koncertach.
Wracając do meritum: Panowie muzycy życze Wam abyście nagrali nie jedną ale kilka płyt razem i każdy z Was z osobna. Stefan nagraj coś wreszcie, Marek P. rób dalej to co robisz najlepiej, Andrzej i Marek róbcie to co robicie, Janusz i Ty nie zasypuj gruszek w popiele!!! Mam nadzieje że fani docenią Wasza pracę.
AC Fanie mam nadzieje że Cię nie uraziłem.
Pozdrawiam
Lizardowiec

lizardowiec 2010-03-06 18:21 (7939)

Masz rację Fanie!
Szczególnie "TSA pod Tatrami" jest podobne do AC! 🙂
Na pewno AC/DC miało wpływ na TSA, ale czy to jest zarzut?! 🙂
Nie idąc twoim tokiem uszczypliwego myślenia, to jestem pewien, że TSA jest bliżej do AC/DC, niż do Tool. AC i TSA grają właśnie w jednym stylu. I właśnie o tym pisałem szanowny Fanie 🙂 O stylu TSA, którego Proceder nie jest odzwierciedleniem po prostu. 🙂

AC fan 2010-03-06 16:47 (7938)

AC fan bez urazy ale idąc Twoim sposobem myślenia gdyby nie wokal Marka Piekarczyka to wszystkie stare płyty TSA byłyby tylko kopią AC/DC i "wielu utworów nikt by nie skojarzył z TSA" 😉
Fan 2010-03-06 15:08 (7937)

cze!
Tak czytam i ciekawa dyskusja! 🙂
Lizardowiec, niestety pomyliłeś tematy! Nie dyskutujemy, czy Proceder jest zły czy dobry, ale o tym czy jest w STYLU zespołu TSA?
I niestety nie jest! Bo – jako znawca i adiofil – zgodzisz się ze mną, że momentami tej płycie bliżej do Tool, niż do TSA, jakie znamy do lat. Gdyby nie śpiewał tam Marek Piekarczyk, to wielu utworów nikt by nie skojarzył z TSA. Myslę, że po prostu w tej płycie nie słychać Andrzeja (głównie jako kompozytora! Nie przyłożył się do tej płyty i jak mówił: To płyta Stefana) i to przechyliło Proceder w stronę toolowego brzmienia, no i też samych kompozycji, które są w bardzo stylu tego zespołu.
Jak będzie nowa płyta TSA tego i tak nikt nie wie. 🙂 bo TSA i tak nagra płytę taką, jakie pomysły będa mieli na nią muzycy, ale przykład w tym temacie zespołu Metallica jest niezwykły, bo to fani poniekąd zdecydowali, jakiej płyty (to znaczy w jakim stylu) zespół raczej nie powinien nagrywać.
No i wynik tego jest rewelacyjny, bo najnowsza płyta jest w stylu "starej" Metallici, a jednak jest to całekiem nowa płyta! Z płyt, które zupełnie nie pasowały stylem do tego zespołu zupełnie nic nie grają na koncertach. To o czymś świadczy prawda!
TSA ma zafałszowany odbiór Procedera przez fanów, bo czekaliśmy na nową płytę (tak jak napisał woytas) 20 lat i kupilibyśmy każdą z szyldem TSA! 🙂 W dodatku te bajery Procedera (i właściwie trzeba powiedzieć niezbyt fair wobec fanów) z tymi discopolowymi kolorkami? I bez urazy, ale to przeginka! Ale mimo to Procder był najlepiej sprzedawaną płytą w 2004 roku. Super!
Ale jakby ta płyta wyszła w 1984 po Heavy Metal World, to by się już tak "świetnie" nie sprzedała napewno. 🙂 Tak myślę.
Procederowi jest bliżej do TSA Evolution, niż do TSA z Heavy Metal World, czy Live. To Stefana płyta poprostu. Świetna płyta! i zgadzam się, że mastering i brzmienie jest na światowym topie! Ale jednak… 🙂
Zespół może nasze poglądy normalnie olać, ale jak chce tak jak AC/DC być na topie do końca żywota, to powinien swoje grać, a nie wyważać drzwi, które już inni otworzyli (patrz Tool) z o wiele lepszym skutkiem. 🙂
TSA – grajcie swoje! 🙂
pozdraiwm zespół i fanów!
AC fan 2010-03-06 14:31 (7936)

Zauważyliście że "Marek Popławski", "Jarek Stokłos" i "Karolina" używają identycznej interpunkcji i stylu? To chyba napisała jedna osoba! A fe!
FAN ? TSA ? Może lepiej nie ? 2010-03-06 14:11 (7935)
1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  więcej

Download Premium Magento Themes Free | download premium wordpress themes free | giay nam dep | giay luoi nam | giay nam cong so | giay cao got nu | giay the thao nu