Księga gości

Piszcie o wszystkim, ale kulturalnie. Wpisy wulgarne lub obrażające kogokolwiek, a w szczególności muzyków zespołu TSA będą usuwane!

Wszystkich wpisów w księdze: 9589

Włsśnie to jest iekawy temat sklep,koszulki gadzety co jest tego powodem.Czekamy nieh ktoś się wypowie kto za tym stoi.
ktoś 2011-02-24 12:03 (8829)

Każdy ma prawo podyskutować i wyraźić swoją opinię na tej stronie,ale niech robi to z głową a nie pisze bzdury.Żeby podyskutować trzeba mieć troszke pojęia o danym i podejmowanym temacie.
ktoś 2011-02-24 12:01 (8828)

Mam prośbę do Zarządu: włąściwie dlaczego TSA nie chce spełnić prośby ludu o koszulki, gadżety z logo itp. czy to via TSA czy via TSA Alien ? Napiszcie pls otwarcie

Ja do dziś mam słynną juz koszulke fanclubowa którą zakupiłem chyba w 2002 lub 2003 na jednym z koncertów, piore bardzo rzadko (ale jednak piore, zeby na koncertach nie stać sam a nikogo dookoła;-) i w najznamienitszych środkach czyszczących, jednak chętnie bym zakupił kazdy nowy produkt. Jak pewnie wielu wielu fanów. Byl kiedys temat sklepu, potem zniknął. Zaspokojcie ciekawość, dzięki

CK/KRK 2011-02-24 11:56 (8827)

Qrde zamiast dyskutowac w księdze gosci , forum by sie zdało podpiąć pod stronę( i wogole – wsrod fanów nie ma kogoś ,kto by unowoczesnił www???)
Synu 2011-02-23 22:51 (8826)

O płycie
ktoś 2011-02-22 13:54 (8825)

Na wypowiedź o płyie Tsa też potrzeba praw autorskich.
ktoś 2011-02-22 13:53 (8824)

Sklep byłby fajnym pomysłem, ale to nie jest zadanie dla Szefów FC, a TSA. Oni i Ich otoczenie są właścicielami logo, wizerunku i wszystkich tych ważnych pierdół pod hasłem prawo&prawa autorskie. W tym wszystkim trzeba trzeba jak w słowach: "idziemy razem, nas nie pokona nikt" z uwzględnieniem by nikt nikomu wilkiem nie był 😉 auuuuuuuuu
CK/KRK 2011-02-22 13:42 (8823)

Pozatym dlaczego ja o tym piszę przeież od tego są założyiele Fan-clubu.Przemo,Maki przeież to ci panowie mają kontakt z zespołem i ludzmi z otoczenia i środowiska zespołu więc oni powinni coś od siebie napisać.Promują koncerty,spotkania fanów i tak dalej,ale odnośnie płyty jakoś nabrali wody w usta.A może płyta Tsa interesuje ich tak samo jak akcesoria w sklepie FC-Alien w którym panuje pustka.Pozdrawiam obydwu Panów.
ktoś 2011-02-22 12:46 (8822)

A fani jak to fani zawsze biadolą swoje bolączki chociaż nie rozumią wszystkiego do końca.Ale to już taka natura POLAKA.
ktoś 2011-02-22 12:16 (8821)

Ok żeby nie było dla ścisłośi nie trzymam nikogo w dupie a już na pewno nie bratwa TSA.Poruszany jest temat wydania płyty zespołu TSA no tak każdy z nas myśli że wystarczy pomysł kilka gitarowych riffów tekst i płyta gotowa tak uważają fani prawda.Ale prawda jest taka że do tego wszystkiego potrzeba wydawcy promoji kogoś kto włoży w to kawałek serca a nadewszystko kasy tak kasy bo na tym to polega moi drodzy.Zorganizowanie konertu TSA to nakład pieniędzy a wydanie płyty to dużo większe przedsięwzięcie i nakład pracy o którym nawet wielu się nie śniło.Zespół TSA to nie Doda lub Kombi które skórwiło się w imię komercji i bazuje na układach medialnych.Dlatego pełen szacun dla zespołu TSA że wogóle można jeszcze posłuchac ich koncertów.A
ktoś 2011-02-22 12:12 (8820)
1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  więcej

Download Premium Magento Themes Free | download premium wordpress themes free | giay nam dep | giay luoi nam | giay nam cong so | giay cao got nu | giay the thao nu